Voor de praktijk
Annuleren/Bedenktijd/Retourneren
Bach bloesem remedies
Een flesje Bach bloesem remedies kun je niet retourneren. Dit is namelijk een persoonlijke mix, een maatwerkproduct. Daarmee valt het buiten het retourrecht.
Bosbaden & Mini-pelgrimstochten
Openbare en fysiek begeleide bosbadwandelingen en online begeleide sessies
- Door deelnemer: eenmaal geboekte en betaalde activiteiten kunnen niet worden geannuleerd. Wel kun je jouw plaats doorgeven aan een bekende. Laat ons dat dan uiterlijk één dag van tevoren weten via mariellekerssens@gmail.com of 0612406521. Als de deelnemer op de afgesproken tijd en plaats niet komt opdagen, vervalt diens recht om op een ander moment mee te doen. Hij of zij moet dan opnieuw een activiteit reserveren.
- Bij calamiteiten: als de gids ziek is of om andere dringende reden niet kan begeleiden, verplaatsen we de activiteit naar een ander moment. Mocht dat moment je niet uitkomen, dan ontvang je je geld terug.
- Bij extreme weersomstandigheden (KNMI-weerswaarschuwingen code oranje of rood), windkracht 6 en/of windstoten of temperaturen >29°C: de activiteiten gaan dan niet door. Je krijgt hier uiterlijk een dag van tevoren bericht over per mail of WhatsApp. Bij twijfel kun je contact opnemen via 0612406521.
- Zie verder: Algemene voorwaarden wandelingen
Consult, coaching en trainingen
Bij verhindering kun je een afspraak tot 24 uur van tevoren afzeggen of verzetten. Bij niet op komen dagen op een afspraak brengen wij 50% van de kosten in rekening.
Cadeaubonnen
Cadeaubonnen kun je niet retourneren. Wel kun je ze inwisselen voor een ander product of activiteit binnen de praktijk, voor de waarde van de bon. De bezitter van de cadeaubon kan deze één keer inwisselen. Deze cadeaubon heeft geen uiterste gebruiksdatum.
Strippenkaarten
Strippenkaarten kun je niet retourneren. Wel kun je één of meerdere strippen gebruiken als korting op een ander product of activiteit binnen de praktijk, voor de waarde van de strip. De strippenkaart heeft geen uiterste gebruiksdatum.
Levertijd
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo goed en zo snel mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen worden gedaan voor 13:00 uur, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons om dit na te komen; we moeten we producten verwerken, inpakken en wegbrengen. Soms kunnen wij het postagentschap niet voor sluitingstijd bereiken. Dan duurt de levering van uw bestelling iets langer. Wij streven naar een bezorgdatum van een tot drie dagen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Verzendmethode en -kosten
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen (cadeaubonnen en strippenkaarten)
€ 6,75 voor bestellingen die niet door de brievenbus passen (zoals de Bach bloesem flesjes)
Bij pakketjes ontvang je een track & tracecode, mits wij je mailadres hebben.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen leveren zij het poststuk de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 uur. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Wij behouden ons het recht voor deze prijzen bij te stellen als PostNL haar tarieven verhoogt.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te gebruiken, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg.
Verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals verwacht of gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar mariellekerssens@gmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via https://batc.nl (voor de inhoud van de niet-reguliere zorg). Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Marielle Kerssens
Assendelft, september 2021